A játék célja, hogy a gyerekek játékos formában ismerkedjenek meg az alapvető programozási elvekkel, miközben fejleszti a:
- Logikus gondolkodást
- Problémamegoldó képességeket
- Térbeli tájékozódást
- Kreativitást
Részletek
|
2 - 100
|
|
Oktató játék, amely célja, hogy a gyerekek játékos formában ismerkedjenek meg az alapvető programozási elvekkel. Szórakoztató és interaktív módon tanítja meg a gyerekeknek a kódolás alapjait – képernyőmentesen! A doboz tartalma: - 1 mozgatható robot róka - 12 db pályaelem - Mesekönyv feladatokkal - Egyszerűen követhető útmutató
|
|
műanyag, karton,
|
"Segíts a rókának eljutni céljához a pályán – programozás alapú mozgással!
1. Ismerd meg a játék elemeit
- róka: az okos kis róka, aki kódolt utasítások alapján mozog.
- Pályadarabok: ezekből építed meg az útvonalat.
- Történetfüzet: minden történet egy új kihívást jelent.
- Iránygombok a róka hátán: előre, balra, jobbra, leállítás.
2. Játék előkészítése
1. Helyezd el a pályadarabokat az asztalon vagy a padlón.
2. Válassz egy történetet a könyvből.
3. Olvasd el, majd rakd ki a történethez tartozó pályát.
4. Állítsd róka-t a kezdőpontra.
3. Programozás és mozgás
1. A róka hátán lévő gombokkal állítsd be az útvonalat:
- Minden gomb egy lépést jelent.
- Nyomd meg a gombokat a kívánt sorrendben (max. 30 lépés).
2. A beprogramozás után nyomd meg a ""Start"" gombot.
3. Nézd, ahogy a róka végigmegy az általad kijelölt úton!
4. Játékvariációk
- Próbálj ki új pályaelrendezéseket.
- Versenyezz: ki találja ki a legrövidebb kódot a célhoz?
- Találj ki saját történetet a rókával!
Biztonsági figyelmeztetés
- A játék gombelemet tartalmaz – kizárólag felnőtt kezelje!
- 3 év alatti gyermeknek nem ajánlott (fulladásveszély apró alkatrészek miatt)."