Az állatok rosszalkodásán keresztül rávilágíthatunk a konfliktushelyzetek helyes és helytelen megoldására! 13 színes történet, amely különböző állatok segítségével ábrázolja az emberi viselkedésformákat az erőszak témakörében. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a gyerekek kiválóan tudnak azonosulni az egyes állatkarakterekkel, és így könnyebben képzelik bele magukat az adott szituációkba. Az állatok a történetekben a színész szerepét töltik be.
Minden történetnek két befejezése van:
? Társadalmilag elfogadhatatlan befejezés, amely szenvedést okoz (negatív)
? Sokkal békésebb megoldás (pozitív) Az azonos történethez tartozó kártyák ugyanazt a számot viselik a hátoldalukon.
A kisebb szám a kártyák történetben betöltött helyét jelzi.
Oktatási cél:
- Erőszakos helyzetek felismerése
- Szociális érzékenység fokozása
- Párbeszédek, szerepjáték
- Szókincs bővítése
Játéklehetőségek:
- Annak elmesélése, hogy az egyes kártyákon mit látnak
- Kártyák sorrendbe rakása
- Csak a kezdet alapján rossz és jó befejezés kitalálása
- Szerepjáték
Párbeszédek alkotása (az alapján amit az egyes állatok mondhatnak)
Részletek
|
1 - 100
|
|
Tartalma: - 72 darab képkártya - 13 történet Termék mérete: 9x9 cm-es képkártyák
|
|
karton
|
13 színes történet, amely különböző állatok segítségével ábrázolja az emberi viselkedésformákat az erőszak témakörében. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a gyerekek kiválóan tudnak azonosulni az egyes állatkarakterekkel, és így könnyebben képzelik bele magukat az adott szituációkba. Az állatok a történetekben a színész szerepét töltik be.
Minden történetnek két befejezése van:
? Társadalmilag elfogadhatatlan befejezés, amely szenvedést okoz (negatív)
? Sokkal békésebb megoldás (pozitív) Az azonos történethez tartozó kártyák ugyanazt a számot viselik a hátoldalukon.
A kisebb szám a kártyák történetben betöltött helyét jelzi.
Oktatási cél: Erőszakos helyzetek felismerése, Szociális érzékenység fokozása, Párbeszédek, szerepjáték, Szókincs bővítése
Játéklehetőségek: Annak elmesélése, hogy az egyes kártyákon mit látnak, Kártyák sorrendbe rakása, Csak a kezdet alapján rossz és jó befejezés kitalálása, Szerepjáték, Párbeszédek alkotása (az alapján amit az egyes állatok mondhatnak)