Open menu
  • Bútorok
  • Készség-, képesség-, személyiségfejlesztők
  • Érzékelés- és észlelésfejlesztés
  • Játékeszközök
  • Rajz- és Kreatív eszközök
  • Mozgásfejlesztés
  • Udvari eszközök
  • Textíliák, étkezés és étkeztetés
  • További eszközök
  • SNI
  • Fejlesztési területek
  • Tevékenységi formák
Rendezés
Rendezés
be22800n
be22800nbe22800_20200318153617nbe22800_20200318153632nbe22800_20200318153652nbe22800_20200710153443nbe22800_20200710153454nbe22800_20200710153514n
Számverseny
BE 22800

Termék leírás

Ki lesz az első, aki annyi pontot gyűjt, hogy megnyerje a számversenyt?
Egyszerű matematikai társasjáték gyerekeknek, ahol a dobókockának is szerepe van.
Szerencsés dobással, akár a másik játékostól is lophatunk számot, így növelve esélyeinket a gyorsabb célba érésre.
Bruttó ár: 12 680 Ft
Ingyenes átvétel üzletünkben, 8-10 napon belül. Házhoz szállítás 2-3 héten belül. Túlméretes! Szállítási költségről kérje ajánlatunkat.
Többféle fizetési lehetőség
- Átutalás
- Utánvét (+ 650 Ft)
- Bemutatótermünkben, személyes átvételkor készpénz vagy bankkártya
Ki lesz az első, aki annyi pontot gyűjt, hogy megnyerje a számversenyt?
Egyszerű matematikai társasjáték gyerekeknek, ahol a dobókockának is szerepe van.
Szerencsés dobással, akár a másik játékostól is lophatunk számot, így növelve esélyeinket a gyorsabb célba érésre.
ANYAG
karton, fa

Részletek

Ingyenes átvétel üzletünkben, 8-10 napon belül. Házhoz szállítás 2-3 héten belül. Túlméretes! Szállítási költségről kérje ajánlatunkat.
1 - 100
Tartalma:
- 40 db szám
- 3 db dobókocka
- 4 db bábu
- 4 db alaptábla
Doboz mérete: 24x24x6,5cm
karton, fa
Játék a joker kocka használatával:
Ebben az esetben távolítsuk el az egyes számot a játékból. Szükség lesz a joker kockára, ami egy kék csillagot mutat az egyes szám helyett.
A számokat, a joker kockát és a számos dobókockát tegyük az asztal közepére (a pöttyös dobókocka nem kell ebben az esetben).
Minden játékos kap egy játéktáblát és egy bábut.
A játék menete:
A játékot a legfiatalabb játékos kezdi. Ő az első dobással meghatározza a cél számot (a számokat tartalmazó dobókockával történő dobással).
Ezután dobhat a joker kockával. Ha számot dob akkor felveheti azt a számot az asztal közepéről.
Ha az első játékos joker szimbólumot dob akkor sajnos üres kézzel távozik és a következő játékos jön.
A játékosok ezután sorban dobnak a joker kockával és gyűjtik a kidobott számokat.
Aki ki tudja tenni a célszámot az összegyűjtött számaiból (pl: célszám 7, és a játékosnak van egy 3-as és egy 4-es száma) előre léphet a tábláján.
A kidobott célszám mellett lévő pöttyök száma megmutatja, hogy egyet vagy kettőt léphet előre. A felhasznált számokat vissza kell tenni az asztal közepére.
Amikor valaki kirakta a célszámot, akkora következő játékos dob egy újat a jokert kockával történő dobása előtt.
A joker szimbólum dobása esetén játékosnak lehetősége van ellopni egy számot valamelyik játékostársától, ezzel megkönnyítve magának a célszám kirakását.
A játék vége:
A játékot az nyeri, aki először ér a bábujával a játéktábla végére.
Játék a dobókocka használatával:
Ebben az esetben minden szám játékban marad és a normál dobókockát használjuk a joker kocka helyett.
Az összes számot a normál és a számos dobókockát helyezzük az asztal közepére.
Minden játékos kap egy játéktáblát és egy bábut.
A játék menete:
A játékot a legfiatalabb játékos kezdi. Ő az első dobással meghatározza a cél számot (a számokat tartalmazó dobókockával történő dobással).
Ezután dob a normál kockával és felveszi a kidobott számot az asztal közepéről.
A játékosok ezután sorban dobnak a normál kockával és gyűjtik a kidobott számokat.
Aki ki tudja tenni a célszámot az összegyűjtött számaiból (pl: célszám 7, és a játékosnak van egy 3-as és egy 4-es száma) előre léphet a tábláján.
A kidobott célszám mellett lévő pöttyök száma megmutatja, hogy egyet vagy kettőt léphet előre.
A felhasznált számokat vissza kell tenni az asztal közepére.
Amikor valaki kirakta a célszámot, akkora következő játékos dob egy újat a normál kockával történő dobása előtt.
A játék vége:
A játékot ez esetben is az nyeri, aki először ér a bábujával a játéktábla végére.
Image

Minőségi termékek a gyermekek fejlődéséért és szórakozásáért

Kapcsolat

fas fa-phone-alt
fas fa-mobile-alt
fas fa-envelope
fas fa-map-pin

Kövessen minket