A térbeli eligazodás és az oldaliság fejlesztésére szolgáló eszköz, mely két szinten játszható: ellentétek és térbeli irányok szerint. A pedagógus által térben elhelyezett állatok helyzetét kell felismerni és egy koronggal megjelölni a feladatkártyán.
ANYAG
polifoam, műanyag, karton
Részletek
|
1 - 100
|
|
EGYÉB ÁLLATOS JÁTÉKOK
|
|
Tartalma: 4 db 8 cm-es állat: kutya, cica, nyúl, mókus 25 db 20x13 cm-es kétoldalú laminált kártya 150 db korong 1 db 14x11x16 cm-es polifoam ház
|
|
polifoam, műanyag, karton
|
A házat állítsuk össze és tegyük az asztal közepére, ahol minden gyerek jól láthatja. A kártyákat osszuk szét a játékosok között. A pedagógus két állatot elhelyez valamilyen helyzetben a házon /házban /ház körül. (a játékban található táblázatok segítségével). Amelyik játékos felismeri a kombinációt a kártyáján, rátesz egy korongot a megfelelő képre. A játékot az nyeri, aki először fedi be mind a hat képet koronggal.
A kék szélű kártyákon mind a négy állat szerepel. Itt az ellentétes irányokat ismerhetik meg a játékosok.
A piros színű kártyákon csak a kutya és a cica szerepel. Itt a különböző térbeli fogalmakat ismerhetik meg a játékosok.
A játék kezdete előtt a pedagógus megismertetheti a gyerekekkel az egyes térbeli fogalmakat a ház és az állatok felhasználásával.
A ház és egy kiválasztott állat segítségével történeteket mesélhet, amelybe beleszövi a különböző térbeli fogalmakat (előtte, utána, közel, távol stb.)
A ház nélkül, több állatot bevonva mesélhet történeteket felhasználva a mellette, mögötte, közte fogalmakat.