LOGOPÉDIAI CÉLOK:
- A helyes légzés kialakítása érdekében a fújás intenzitásának és irányának szabályzása
- A beszédet befolyásoló szervez izmainak erősítése.
Két szórakoztató helyszín, amelyek segítik a fújási képességek gyakorlását: az intenzitást, az erőt és az irányítást az optimális légzési minták kialakítása érdekében. Egyedül vagy párban is játszható.
Részletek
|
1 - 100
|
|
TARTALOM: - 2 helyszín (28,5x20 cm) - 8 parafa golyó (3 cm átmérő) - 12 zseton-akadály a helyszínekhez
|
|
műanyag, karton
|
A JÁTÉK LEÍRÁSA ÉS MENETE
Helyszínek és akadályok:
Két különböző helyszín van:
- A dzsungelben. Akadályai a kaméleon, a papagáj és az azték maszk.
- A strandon. Akadályai a cápa, a pálmafa és az elemlámpa. Lehet játszani akadállyal vagy a nélkül. Az akadályoknak két funkciójuk van: egyrészt izgalmassá teszik a játékot, megnehezítik a labda átjutását az ajtón, amikor egymásnak ütköznek, másrészt megkönnyítik az útvonalat, ha megállítják a labdát, amikor a félúton nekik ütköznek, és ez lehetővé teszi a játékos számára, hogy ismét levegőt kapjon az útvonal befejezéséhez.
A játék menete önálló játék esetén, pároknak vagy kis csoportok részére:
Minden helyszínnel egyedileg (1 helyszín) vagy párban (2 helyszínnel együtt) lehet játszani. Ha párban játszunk, akkor felcserélhetjük a helyszínt (dzsungel-strand), vagy játszhatunk ugyanazzal a forgatókönyvvel (dzsungel-dzsungel vagy strand-strand).
Csoportban is játszhatunk, úgy hogy előre megegyezünk a sorrendben.
A játék előkészítése:
1. Kövessük a kiválasztott helyszín vagy helyszínek összeszerelési útmutatásait.
2. Helyezzük az akadályzsetonokat a helyszínen lévő nyílásba.
Az önálló játék célja:
Irányítsuk a labdát a helyszín másik oldalára, és a legkevesebb fújással jussunk át az ajtón, bejáratokon.
Párban játszott játék célja:
Irányítsuk a labdát a helyszín másik oldalára, és a legkevesebb fújással jussunk át az ajtón, bejáratokon. Aki többször képes megcsinálni az nyer.