Open menu
  • Bútorok
  • Készség-, képesség-, személyiségfejlesztők
  • Érzékelés- és észlelésfejlesztés
  • Játékeszközök
  • Rajz- és Kreatív eszközök
  • Mozgásfejlesztés
  • Udvari eszközök
  • Textíliák, étkezés és étkeztetés
  • További eszközök
  • SNI
  • Fejlesztési területek
  • Tevékenységi formák
12.jpeg
Még nem járt az új oldalunkon?

Segítségért kattintson a gombra!

sch23862n
Játékos matematika
SCH 23862

Termék leírás

Tény: Ha jók akarunk lenni matekból, a gyakorlás elengedhetetlen! De a gyakorlásnak nem kell unalmasnak lennie! Ez a játék kiválóan alkalmas a matematika játékos gyakorlására.

A HEGYMÁSZÓK játék segítségével a gyerekek felfedezhetik és gyakorolhatják az összeadás és a kivonás rejtelmeit egészen 30-ig, miközben egy hegymászó helyébe képzelik magukat.
Bruttó ár: 18 030 Ft
Ingyenes átvétel üzletünkben, 8-10 napon belül. Házhoz szállítás 2-3 héten belül. Túlméretes! Szállítási költségről kérje ajánlatunkat.
Többféle fizetési lehetőség
- Átutalás
- Utánvét (+ 650 Ft)
- Bemutatótermünkben, személyes átvételkor készpénz vagy bankkártya
Tény: Ha jók akarunk lenni matekból, a gyakorlás elengedhetetlen! De a gyakorlásnak nem kell unalmasnak lennie! Ez a játék kiválóan alkalmas a matematika játékos gyakorlására.

A HEGYMÁSZÓK játék segítségével a gyerekek felfedezhetik és gyakorolhatják az összeadás és a kivonás rejtelmeit egészen 30-ig, miközben egy hegymászó helyébe képzelik magukat.
ANYAG
karton, műanyag

Részletek

Ingyenes átvétel üzletünkben, 8-10 napon belül. Házhoz szállítás 2-3 héten belül. Túlméretes! Szállítási költségről kérje ajánlatunkat.
1 - 100
Tartalma:
-1 db dobókocka
-1 db játéktábla
-4 db bábu
karton, műanyag
A játék célja az, hogy a hegymászókat feljuttassuk a hegy legtetejére, amit a 30-as szám jelez. Mivel minden játékos több bábut irányít szabadon eldöntheti, hogy melyik hegymászója lép és azt is, hogy felfelé (összeadás) vagy lefelé (kivonás). Amikor összeadunk a bábuk feljebb jutnak, amikor kivonunk akkor pedig lejjebb. A pálya kialakítása miatt lehetetlen csak felfelé (összeadással) haladni, gyakran lejjebb kell ereszkedni (kivonás) ahhoz, hogy feljussunk a hegytetőre. Dobjunk a kockával, ez határozza meg, hogy hányat léphetünk, döntsük el, melyik hegymászóval szeretnénk lépni és azt is hogy merrefelé. A hegymászók egyenes vonalban haladhatnak, előre hátra, jobbra vagy balra az aktuális pozíciójuktól. Ha a bábu olyan számon áll, amihez hozzáadva a dobott számot, vagy kivonva belőle olyan számot kapunk amire nem tudunk egyenes vonalban rálépni, akkor az a bábu nem mozdulhat, hiszen lezuhanna a szakadékba. Ilyenkor válaszunk másik bábut, vagy ha nincs olyan amelyikkel lépni tudnánk kimaradunk a körből. A kockadobás után, de még a lépés előtt hangosan ki kell mondani az teljes összeadást vagy kivonást és az eredményt (hat meg öt az tizenegy (a hatos számon állt és ötöt dobott) Ha az eredmény helytelen szintén nem mozdulhatunk a bábuval. A legfiatalabb hegymászókat kivéve nem szabad a dobott számot egyesével lelépni a pályán! Először az eredményt kell hangosan kimondani. A szürke négyzetek sziklák, amelyeket ki kell kerülni, nem léphetünk rá, nem ugorhatjuk át! A játékosok a saját bábujuk színéről indulnak és a hegy tetején a saját színükre kell megérkezniük. A játék elején megbeszélhetjük, hogy pontosan a 30-as mezőre kell-e érkezni, vagy elég ha az utolsó dobással elérjük a csúcsot
Image

Minőségi termékek a gyermekek fejlődéséért és szórakozásáért

Kapcsolat

fas fa-phone-alt
fas fa-mobile-alt
fas fa-envelope
fas fa-map-pin

Kövessen minket