Open menu
  • Bútorok
  • Készség-, képesség-, személyiségfejlesztők
  • Érzékelés- és észlelésfejlesztés
  • Játékeszközök
  • Rajz- és Kreatív eszközök
  • Mozgásfejlesztés
  • Udvari eszközök
  • Textíliák, étkezés és étkeztetés
  • További eszközök
  • SNI
  • Fejlesztési területek
  • Tevékenységi formák
12.jpeg
Még nem járt az új oldalunkon?

Segítségért kattintson a gombra!

ler9279n
ler9279nler9279_20160613141959nler9279_20160613142004nler9279_20170130122615nler9279_20170130122625nler9279_20170130122636nler9279_20170130122646n
Gondolkodó Labirintus
LER 9279

Termék leírás

A játék célja:
Találd meg a feladatkártyán a két kockát összekötő utat, és rakd ki a lehető leggyorsabb idő alatt, a megfelelő elemek felhasználásával. Légy Te az első, aki összegyűjt hét kártyát és megnyeri a játékot.
A kártyák 3 különböző nehézségi szintűek:
1. Könnyű
2. Közepes
3. Nehéz
A játék előkészítése:
1. Osszunk ki minden játékosnak fejenként két kockát és kilenc rudat (mindegyik hosszúságból 3-3 darabot)
2. Csoportosítsuk a kártyákat nehézségi szintjük szerint.
3. Döntsük el, milyen nehézségi szintű kártyákkal akarunk kezdeni, és helyezzük a kártyapaklit az asztal közepére.
A játék menete:
1. A játékosok az előttük lévő feladatkártyán megkeresik a két kockát összekötő utat.
2. A játékosok megpróbálják a kockák és a rudak felhasználásával a lehető leggyorsabban kirakni az előttük lévő utat. Eközben arra is figyelniük kell, hogy a megfelelő színű és hosszúságú elemeket válasszák. (Figyelem: Néhány útnak extra elágazásai is vannak, ezeket az elemeket nem szükséges lerakni a feladat teljesítéséhez.)
3. Az a játékos, akinek elsőként sikerül megépíteni az utat, kiáltsa: ’végeztem!’: ekkor mindenkinek abba kell hagynia a játékot. A többi játékos egyelőre még ne szedje szét amit épített, hiszen először le kell ellenőrizni, hogy a leggyorsabb játékos által lerakott megoldás helyes e.
4. Ellenőrizzük le, hogy az építést elsőként befejező játékos a megfelelő hosszúságú és színű elemekkel dolgozott e. Kétség esetén, rakjuk ki az elemeket a kártyán lévő ábrára.
5. Ha a játékos megfelelően rakta ki a feladatkártyán lévő utat, megtarthatja a kártyát. Ha a megoldása helytelen, a kör további részéből kiesett. Addig tart egy kör, amíg valamelyik játékosnak sikerül kiraknia a kártyán lévő utat.
6. Két játékos esetén, ha az egyikük megoldása helytelennek bizonyul, a másik játékosé a kártya.
Az nyer, akinek elsőként sikerül 7 feladatkártyát összegyűjteni.
A játékot tervezet: John A. Forte, Jr. Vigyázat! A játék 3 éves kor alatti gyermekeknek nem ajánlott, mert apró alkotóelemei fulladást okozhatnak.
Bruttó ár: 14 500 Ft
Ingyenes átvétel üzletünkben, 8-10 napon belül. Házhoz szállítás 2-3 héten belül. Túlméretes! Szállítási költségről kérje ajánlatunkat.
Többféle fizetési lehetőség
- Átutalás
- Utánvét (+ 650 Ft)
- Bemutatótermünkben, személyes átvételkor készpénz vagy bankkártya
A játék célja:
Találd meg a feladatkártyán a két kockát összekötő utat, és rakd ki a lehető leggyorsabb idő alatt, a megfelelő elemek felhasználásával. Légy Te az első, aki összegyűjt hét kártyát és megnyeri a játékot.
A kártyák 3 különböző nehézségi szintűek:
1. Könnyű
2. Közepes
3. Nehéz
A játék előkészítése:
1. Osszunk ki minden játékosnak fejenként két kockát és kilenc rudat (mindegyik hosszúságból 3-3 darabot)
2. Csoportosítsuk a kártyákat nehézségi szintjük szerint.
3. Döntsük el, milyen nehézségi szintű kártyákkal akarunk kezdeni, és helyezzük a kártyapaklit az asztal közepére.
A játék menete:
1. A játékosok az előttük lévő feladatkártyán megkeresik a két kockát összekötő utat.
2. A játékosok megpróbálják a kockák és a rudak felhasználásával a lehető leggyorsabban kirakni az előttük lévő utat. Eközben arra is figyelniük kell, hogy a megfelelő színű és hosszúságú elemeket válasszák. (Figyelem: Néhány útnak extra elágazásai is vannak, ezeket az elemeket nem szükséges lerakni a feladat teljesítéséhez.)
3. Az a játékos, akinek elsőként sikerül megépíteni az utat, kiáltsa: ’végeztem!’: ekkor mindenkinek abba kell hagynia a játékot. A többi játékos egyelőre még ne szedje szét amit épített, hiszen először le kell ellenőrizni, hogy a leggyorsabb játékos által lerakott megoldás helyes e.
4. Ellenőrizzük le, hogy az építést elsőként befejező játékos a megfelelő hosszúságú és színű elemekkel dolgozott e. Kétség esetén, rakjuk ki az elemeket a kártyán lévő ábrára.
5. Ha a játékos megfelelően rakta ki a feladatkártyán lévő utat, megtarthatja a kártyát. Ha a megoldása helytelen, a kör további részéből kiesett. Addig tart egy kör, amíg valamelyik játékosnak sikerül kiraknia a kártyán lévő utat.
6. Két játékos esetén, ha az egyikük megoldása helytelennek bizonyul, a másik játékosé a kártya.
Az nyer, akinek elsőként sikerül 7 feladatkártyát összegyűjteni.
A játékot tervezet: John A. Forte, Jr. Vigyázat! A játék 3 éves kor alatti gyermekeknek nem ajánlott, mert apró alkotóelemei fulladást okozhatnak.
ANYAG
műanyag

Részletek

Ingyenes átvétel üzletünkben, 8-10 napon belül. Házhoz szállítás 2-3 héten belül. Túlméretes! Szállítási költségről kérje ajánlatunkat.
1 - 100
A Learning Resources gondolkodó labirintus játéka 44 db építőelemből és 25 db kétoldalas feladatkártyából áll.
Az építőelemek szögletesek, méreteik eltérőek. Vannak köztük kockák és különböző hosszúságú rudak is.
Minden oldaluk más-más színű, ami lehet kék, lila, narancs- és citromsárga, zöld vagy rózsaszín.
A feladatlapok fehér-szürke kockás alapon ábrázolják a kirakandó ábrát. Minden kártya feketével van szegélyezve.
A kártyák 3 különböző nehézségi szintűek: könnyű, közepes és nehéz ábrákat lehet kirakni velük.
A játék műanyag elemei károsanyagmentes anyagból készültek. Anyagukból adódóan könnyen tisztántarthatóak.
A csomagolás mérete: 21x21x5 cm
műanyag
Kiemelten ajánljuk: matematikai alapműveletek, hosszúságmértékek váltásának gyakorlására. Szókincs fejlesztésére, nyelvtani fogalmak szórakoztató és kellemes begyakorlására. Diszkalkulia és diszlexia esetén is.
Image

Minőségi termékek a gyermekek fejlődéséért és szórakozásáért

Kapcsolat

fas fa-phone-alt
fas fa-mobile-alt
fas fa-envelope
fas fa-map-pin

Kövessen minket