Open menu
  • Bútorok
  • Készség-, képesség-, személyiségfejlesztők
  • Érzékelés- és észlelésfejlesztés
  • Játékeszközök
  • Rajz- és Kreatív eszközök
  • Mozgásfejlesztés
  • Udvari eszközök
  • Textíliák, étkezés és étkeztetés
  • További eszközök
  • SNI
  • Fejlesztési területek
  • Tevékenységi formák
12.jpeg
Még nem járt az új oldalunkon?

Segítségért kattintson a gombra!

Kód mánia az egérrel
LER 2863

Termék leírás

Ez egy tanulást segítő, „kódolásra” ösztönző társasjáték. A játék célja, hogy szórakoztató módon vezesse be a gyerekeket az algoritmikus gondolkodásba és a programozás alapjaiba.
izgalmas és élményszerű módon vezeti be az óvodás és kisiskolás gyerekeket a programozás alapjaiba. A játék során a gyermekek egy színes játéktáblán mozgatják az aranyos egérfigurát, miközben különböző iránykártyákat és akadályokat használnak a cél eléréséhez – a sajt megszerzéséhez! Ez a játék nem igényel digitális eszközöket, így ideális bevezetést nyújt a kódolás világába képernyőmentes módon. A gyerekek megtanulják az alapvető algoritmikus gondolkodást, irányok felismerését, sorrendiség fontosságát, valamint hibaelhárítást és javítást is gyakorolnak játék közben.

Játék közben fejleszti a:
- Logikus gondolkodás és problémamegoldó készség
- Térbeli tájékozódás és irányfelismerés
- Alapvető programozási szemlélet
- Csapatmunka, kommunikáció és szociális készségek – mivel 2–4 játékos számára is élvezetes
- Finommotorika, mivel a játék különböző elemeinek mozgatása ügyességet is igényel

Ez a társasjáték ideális választás mind otthoni játékhoz, mind óvodai és iskolai fejlesztő foglalkozásokhoz. A gyerekek szórakozva sajátítják el a jövő készségeit, miközben kreativitásukat is kibontakoztathatják.
Bruttó ár: 14 820 Ft
Ez egy tanulást segítő, „kódolásra” ösztönző társasjáték. A játék célja, hogy szórakoztató módon vezesse be a gyerekeket az algoritmikus gondolkodásba és a programozás alapjaiba.
izgalmas és élményszerű módon vezeti be az óvodás és kisiskolás gyerekeket a programozás alapjaiba. A játék során a gyermekek egy színes játéktáblán mozgatják az aranyos egérfigurát, miközben különböző iránykártyákat és akadályokat használnak a cél eléréséhez – a sajt megszerzéséhez! Ez a játék nem igényel digitális eszközöket, így ideális bevezetést nyújt a kódolás világába képernyőmentes módon. A gyerekek megtanulják az alapvető algoritmikus gondolkodást, irányok felismerését, sorrendiség fontosságát, valamint hibaelhárítást és javítást is gyakorolnak játék közben.

Játék közben fejleszti a:
- Logikus gondolkodás és problémamegoldó készség
- Térbeli tájékozódás és irányfelismerés
- Alapvető programozási szemlélet
- Csapatmunka, kommunikáció és szociális készségek – mivel 2–4 játékos számára is élvezetes
- Finommotorika, mivel a játék különböző elemeinek mozgatása ügyességet is igényel

Ez a társasjáték ideális választás mind otthoni játékhoz, mind óvodai és iskolai fejlesztő foglalkozásokhoz. A gyerekek szórakozva sajátítják el a jövő készségeit, miközben kreativitásukat is kibontakoztathatják.
ANYAG
műanyag, karton

Részletek

2 - 100
122 darabos szórakoztató és interaktív oktató társasjáték, amely bevezeti a gyerekeket a kódolás alapjaiba. A játék során a gyerekek algoritmikus gondolkodást, problémamegoldó képességet és logikus tervezést sajátítanak el – mindezt játékos formában.
A doboz tartalma: játéktábla, kódoló dobókocka, iránykártya készlet, 4 db színes robot egér (kék, piros, lila, narancssárga), sajtdarabok, labirintus falak és tartók, gyorskapu/teleport korongok, többnyelvű szabálykönyv és játékleírás
műanyag, karton,
Játék célja: Vezesd az egér bábudat a játéktáblán úgy, hogy minél több sajtdarabot gyűjts, és te legyél az első, aki eléri a célt!

Előkészületek:
1. Terítsétek ki a játéktáblát.
2. Minden játékos válasszon egy robot egér bábut.
3. Helyezzétek a sajtokat, falakat és teleport (warp) zónákat a táblára (a szabályfüzetben javasolt kezdő elrendezés szerint).
4. Keverjétek meg a kódoló kártyákat, és tegyétek egy pakliba.
5. Készítsétek elő a kockát.

Játék menete:
A játékosok egymás után következnek, óramutató járásával megegyező irányban.
Egy kör menete:
1. Dobj a kódoló kockával. Ez meghatározza, milyen típusú kódolási lépést kell végrehajtanod (pl. előre, fordulás, speciális lépés stb.).
2. Húzz annyi kódoló kártyát, ahányat a szabály enged, és programozd meg az egér útját a táblán.
3. Mozgasd az egered a megadott kódolás szerint.
4. Ha az egér sajtra lép, begyűjtöd azt!
5. Használhatsz falakat vagy teleport zónákat, hogy akadályozd a többieket vagy előnyhöz juss.

Hogyan lehet nyerni?
A játék végén az nyer:
- Aki a legtöbb sajtot gyűjtötte össze,
- vagy akinek az egere először ér el egy meghatározott célt (a szabályban pontosítva).

Fejlesztési területek:
- Algoritmikus gondolkodás
- Problémamegoldás
- Térbeli tájékozódás
- Stratégiai tervezés
Image

Minőségi termékek a gyermekek fejlődéséért és szórakozásáért

Kapcsolat

fas fa-phone-alt
fas fa-mobile-alt
fas fa-envelope
fas fa-map-pin

Kövessen minket