Ez a bájos, szemet gyönyörködtető játék az ismert mesét kelti életre. Piroskának haza kell jutnia, mielőtt a farkas odaér, és megeszi a Nagymamát. A 3D-s házikó és a többi igényesen kidolgozott összetevő magával ragadja a kicsiket. A nagy, könnyen megfogható, fából készült figurák, a szín dobókocka és az egyszerű szabályok lehetővé teszik, hogy ez legyen a gyermekek első kooperatív játéka. Fejlesztési területek: szem-kéz koordináció, finommotorika, színfelismerés, formafelismerés, alaklátás, társas készségek. Egyszerű játékszabályok. Játékidő: kb. 10 perc.
Részletek
|
1 - 100
|
|
KÉSZSÉGFEJLESZTŐ BÉBIJÁTÉKOK, LÁTÁS FELFEDEZÉSE
|
|
A klasszikus mese alapján elevenedik meg Piroska és a Farkas története ebben a kooperatív társasjátékban, melyet 3 játékos vehet részt. A doboz tartalma a következő: - Karton puzzle játéktábla, - 3D-s karton házikó, - 3 darab fa figura (Piroska, Farkas, Nagymama), - 1 darab fa színdobókocka, - 6 db fa korong. 2 éves korú gyermekek használatára CE minősítéssel ellátva! A doboz mérete: 23x23x7 cm. A fa figurák mérete: 5-6 cm. A dobókocka mérete: 2,5x2,5 cm. A játékkorongok átmérője: 4 cm
|
|
karton, fa
|
Első társasjátékom - Piroska és a Farkas Az első kooperatív játék a legkisebbeknek. Egyszerű játékszabályok. Játékidő: kb. 10 perc. A játék célja: Piroskának haza kell jutnia, mielőtt a farkas odaér, és megeszi a Nagymamát. A játék menete: Építsétek meg a pályát, állítsátok össze a 3D házikót, helyezzétek el a bábukat és a korongokat a figurás oldalukkal lefelé, a megfelelő helyekre és már kezdődhet is a játék! A legfiatalabb játékos kockadobással kezd és az óramutató járásával megegyező irányban zajlik a játék. Dobj a dobókockával és hajtsd végre az azon található akciót! Ha pirosat dobtál, Piroska előre léphet egy mezőt, ha viszont feketét a farkas léphet előre. Zöld dobásnál, fordíts meg egy korongot! Ha vadászt találsz a hátulján, a farkasnak hátra kell lépnie, ha viszont kosarat Piroska onnan folytathatja a játékot. Ha lilát dobtál, nagymama egyet előre léphet a házához, ha pedig pillangót, előre léphetsz a következő pillangós mezőre. A farkas csak akkor mehet be a házba, ha nagymama már az ágyában van. Siess, legyél te az első, aki odaér a házhoz!