Kalózok, kincsvadászatra fel!
Ezen a kincses szigeten fantasztikus kalandban lesz részed!
Ha szerencséd lesz, akár 3 aranyat is begyűjthetsz az útjaid során! Egy út során csak egy aranyat tegyél a kincses ládádba, így lehetőséget adsz a játékostársaidnak is!
Ne csüggedj akkor sem, ha nem sikerült begyűjtened 1 aranyat sem. Ha a palackot sikerül kifognod, újra Te jössz! Lehet, hogy most sokkal nagyobb szerencséd lesz! De, vigyázz! A bakancstól óvakodj! Zsákmány nélkül ér véget akkor ez az utad.
A játék végén kiderül, ki lesz a kalózok kapitánya, kinek lesz a ládájában a 3 arany!
Kalandra fel, kiskalózok!
Játék típusa: megfigyelés, koordinációs készségek
Játékidő: kb. 10 perc
Játék célja: Légy az első, aki feltölti a kincses ládáját 3 aranypénzzel!
ANYAG
fa, karton, műanyag
Részletek
|
1 - 4
|
|
SZEM-KÉZ KOORDINÁCIÓ
|
|
Az a társasjáték a megfigyelési és a koordinációs készségeit fejleszti a kis kalózoknak. Játék tartalma: - 1 db Játéktábla (kétoldalú), - 1 db kalóz (mágnessel), - 8 db aranypénz, - 1 db palack, - 1 db csizma/bakancs, - 4 db kincsesláda, - 1 db pálmafa, - 20 db kártya - 1 db tartóelem. A doboz mérete: 27x6x27 cm
|
|
fa, karton, műanyag
|
Játék menete:
Készítsétek elő a játékot a képek alapján. Helyezd a kártyákat egy helyre úgy, hogy az útvonalat mutató oldala felfelé nézzen, és tedd őket a doboz egyik oldalára. Minden játékos választ egy kincses ládát és maga elé teszi. A legfiatalabb játékos kezd, sorban/felváltva húzzatok az útvonalkártyákból.
Helyezd a kalózt a táblára, a kártyán feltüntetett csillagra és juttasd el a szigetre a kártyán feltüntetett állatok mellett elhaladva. Ha szerencsés vagy, találni fogsz egy aranypénzt, amit a szigeten gyűjthetsz be és beleteheted a kincses ládádba. Bármely esetben (ha találtál aranypénzt, vagy ha nem) a következő játékos jön.
Tippek/tanácsok:
A kalózt úgy irányítsd/mozgasd, hogy nem emeled fel a tábláról és vigyázz! nehogy beleütközz a sziklákba.
Ha a szigeten több, mint egy aranypénzt találsz, akkor is csak egyet vegyél el, a többit dobd vissza a tengerbe és add át a lehetőséget a következő játékosnak.
Ha kihalászod a palackot, te jössz még egyszer! Ráadásul te döntheted el, melyik csillagról szeretnél kezdeni, majd szabadon végig viheted a kalózt a tengeren, egészen a szigetig.
Ha a bakancsot/csizmát halászod ki, balszerencse. Nem szerzel egy aranypénzt sem és a te körödnek vége.
Az a játékos nyer, aki elsőként szerzi meg a 3 aranypénzt.
Ha 4 játékos esetén a játék döntetlenre végződik (mivel minden játékosnak 2 aranypénze van), akkor mindenki győztesnek számít.
Játék variáció: Szabad hajózás/navigáció.
Használd a kártya sárga oldalát.
A játék menete ugyanaz, de a játékosok szabadon navigálhatnak.
Minden játékos a saját turnusában/körében húz egy kártyát és megtervezi az egyedi útját. Az egyetlen szabály, hogy az utat mindig a kártyán megjelölt csillagról kell kezdeni és a 2 kijelölt állatot érinteni kell.
Az a játékos nyer, aki elsőként gyűjt össze 3 aranypénzt.
Egyéni játék: Helyezd el a 8 aranypénzt a tenger alatt és próbáld meg megtalálni őket a lehető legrövidebb idő alatt. A játékot lehet kártyákkal vagy azok nélkül is játszani.