Remek játék a tapintás érzékelés fejlesztéséhez. A zsákba rakott apró figurákat kell tapintás útján felismerni.
Részletek
|
1 - 100
|
|
EGYÉB ÁLLATOS JÁTÉKOK
|
|
Tartalma: 1 db rulett kerék, amely 6 különböző témakört tartalmaz a ház körül 18 db térbeli gumi figura Doboz mérete: 30x28x5 cm
|
|
karton, műanyag
|
Ajánlott életkor: 3 éves kortól
Játékosok száma: 1- 4 játékos
Játék időtartam: 10 perc
Tartalom: -1 db pörgető kerék,
5 különböző tematikára felosztva: gyümölcsök, zöldségek, állatok, bogarak, eszközök -1 db textilzsák -15 db figura, tanya körüli állat, növény és tárgy (tyúk, nyuszi, bari, talicska, vödör, öntözőkanna, retek, saláta, sárgarépa, szőlő, körte, cseresznye, méhecske, lepke, katica)
A játék célja: tapogass ki a zsákban különböző, a tanyasi udvaron is megtalálható állatkát, eszközt, gyümölcsöt vagy zöldségeket! Ha pörgettél a keréken, próbáld meg tapintással megtalálni azt a dolgot a zsákban, amire a nyíl mutat!
Játékszabály: tegyétek az összes figurát a zsákba. A játékot kezdje a legfiatalabb játékos, pörgesse meg a nyilat: - Ha a nyíl két kategória között áll meg, akkor a játékos pörgessen újra. - Ha a nyíl megállt, jól nézd meg, milyen dolgokat kell keresned: nyúlj be a zsákba és a nyíl által mutatott kategóriába tartozó dolgot tapogasd ki. Mielőtt kivennéd a zsákból a kategória egyik állatát, növényét vagy eszközét, hangosan meg is kell nevezned, hogy mit tartasz a kezedben. Ha jó dolgot húztál ki és azt jól is nevezted meg, akkor megtarthatod. Helyezd a kihúzott dolgot magad elé. A játékot a következő játékos folytathatja. Ha a kihúzott tárgy nem a kijelölt kategóriához tartozik, vagy nem jól nevezed meg a kezedben tartott tárgyat, sajnos vissza kell azt tenned a zsákba. A következő játékos próbálkozhat. - Ha a kipörgetett kategóriához tartozó minden figura már kihúzásra került, a játékos újra pörgethet.
A nyertes: az nyer, aki a legtöbb figurát gyűjtötte. A játék véget ér, ha már nem maradt figura a textilzsákban.
Játékvariációk: 1. a gyerekek pörgetés nélkül húzhatnak a zsákból és a kihúzott figurákat csoportokba, kategóriákba kell gyűjteniük
2. minden figurát az asztalra teszünk. Megpörgetjük a kereket, és a nyíl által mutatott kategóriához tartozó figurákat minél hamarabb magukhoz kell ragadni.