"Oktatási javaslatok:
1. Finommotorika fejlesztése:
- A gyerekek a csipeszek vagy pálcikák segítségével helyezik el a golyókat, ami segít a kéz-ujj koordináció fejlesztésében.
- Alternatív megoldásként próbálkozzanak a golyókat kézzel elhelyezni, hogy erősítsék az ujjak mozgékonyságát.
2. Szín- és formafelismerés:
- A kártyákon látható színek és minták követésével segíthetjük a színek felismerését és a logikai kapcsolatok kialakítását.
- Kérhetjük a gyerekeket, hogy előre válasszák ki a szükséges színű golyókat, ezzel gyakorolhatják a színcsoportosítást.
3. Kézügyesség és koncentráció:
- A golyók pontos elhelyezése érdekében a gyermekeknek összpontosítaniuk kell, hogy minden egyes elemet megfelelően helyezzenek el, így fejlesztik a finomabb kézügyességet és a türelmet.
4. Szociális és érzelmi készségek fejlesztése:
- A játékot több gyermek is játszhatja egyszerre, így ösztönözhetjük az együttműködést és a közös játék során történő problémamegoldást.
- Türelmet és önfegyelmet igényel, amikor a gyerekek várják a sorukat, hogy ők is elhelyezzék a golyókat.
Oktatási javaslatok szülőknek/pedagógusoknak:
- Kártyák nehézségi szintje: Az egyszerű mintáktól kezdve (egy vagy két golyó elhelyezése) haladhatunk a bonyolultabb minták felé (több szín, sorozatok).
- A játék egyszerűsítéséhez kezdhetjük a golyók egyszerű elhelyezésével, majd a minták pontos követésével haladhatunk a fejlettebb változatok felé.
- Kreatív játék: Kérhetjük a gyerekeket, hogy alkossanak saját mintákat a golyókkal, ezzel segítve őket a kreativitás és a problémamegoldás fejlesztésében."
Részletek
|
1 - 100
|
|
A játék színes golyókat és különböző állatfigurákat tartalmaz, mint például egy krokodilt, egy hernyót és egy rókát. A golyókat egy-egy eszközzel (például csipeszekkel vagy pálcikákkal) kell elhelyezni a figurák hátán, hogy a játékosok a kártyákon lévő mintákat utánozzák. A játék célja, hogy a gyerekek a kártyákon látható mintákat létrehozzák az állatok hátán elhelyezett színes golyókkal. Ez segít a színfelismerés, a finommotorika, valamint a figyelem és a koncentráció fejlesztésében.
|
|
fa, papír,
|