Open menu
  • Bútorok
  • Készség-, képesség-, személyiségfejlesztők
  • Érzékelés- és észlelésfejlesztés
  • Játékeszközök
  • Rajz- és Kreatív eszközök
  • Mozgásfejlesztés
  • Udvari eszközök
  • Textíliák, étkezés és étkeztetés
  • További eszközök
  • SNI
  • Fejlesztési területek
  • Tevékenységi formák
12.jpeg
Még nem járt az új oldalunkon?

Segítségért kattintson a gombra!

Nyuszi toronyépítő 24hó+
HORJV014 Életkor: 1 - 2

Termék leírás

"Egyensúlyozó és logikai építőjáték

Fejlesztési területek és módszerek
1. Finommotorikai fejlesztés
- Cél: a kéz-ujjak koordinációjának és ügyességének fejlesztése
- Módszer: Kérjük meg a gyermeket, hogy egy kézzel próbálja megépíteni a mintát. Kihívásként használhatja a gyenge kezét is.
- Bővítés: Fogócsipesszel vagy evőpálcikával próbálják helyükre tenni az elemeket, ez tovább erősíti az ujjak izmait.

2. Térbeli tájékozódás fejlesztése
- Cél: irányok, szintek, előtte–mögötte–fölötte–alatta viszonyok megértése
- Módszer: A pedagógus vagy szülő szóban ad utasításokat pl. ""Tedd a piros nyuszit a szürke fölé, de a kék mellé.""
- Kérdések: „Melyik nyuszi van legalul?”, „Hány szintből áll a torony?”

3. Logikai gondolkodás és problémamegoldás
- Cél: sorrendiség, következtetés, hibakeresés
- Módszer: Engedd, hogy a gyermek maga jöjjön rá, miért nem áll meg a torony – ne javítsd ki azonnal. Beszélgess vele a megoldási lehetőségekről.
- Variáció: Adott számú elemből (pl. 5) építsen minél magasabb stabil tornyot.

4. Szín- és formafelismerés
- Cél: színek, formaelemek megkülönböztetése, csoportosítása
- Módszer: Kérd meg, hogy válogassa szét a nyuszikat színek szerint. Később alkossanak saját színmintát, amit egy másik gyereknek kell leutánoznia.

5. Szociális és érzelmi fejlesztés
- Cél: együttműködés, szabálykövetés, önfegyelem
- Módszer: Dolgozzanak párosával vagy kiscsoportban – egyik gyermek olvassa a kártyát, a másik épít, majd szerepet cserélnek.
- Beszélgetés: Ha elborul a torony, beszélgessetek arról, hogyan érezte magát – ez segít az érzelemkezelés fejlesztésében.

Tipp pedagógusoknak/szülőknek:
- Érdemes nehézségi szint szerint rendszerezni a kártyákat (pl. 1–2 szintes egyszerűtől az 5–6 szintes összetettig).
- Használható differenciált fejlesztésre is: különböző szintű gyermekeknek más-más mintát lehet adni.
- Az egész játék csendes tevékenységként is jól beilleszthető a napirendbe, például befejezett munka után ""jutalomként"", vagy nyugtatóként pihenő előtt."
Bruttó ár: 2 990 Ft
"Egyensúlyozó és logikai építőjáték

Fejlesztési területek és módszerek
1. Finommotorikai fejlesztés
- Cél: a kéz-ujjak koordinációjának és ügyességének fejlesztése
- Módszer: Kérjük meg a gyermeket, hogy egy kézzel próbálja megépíteni a mintát. Kihívásként használhatja a gyenge kezét is.
- Bővítés: Fogócsipesszel vagy evőpálcikával próbálják helyükre tenni az elemeket, ez tovább erősíti az ujjak izmait.

2. Térbeli tájékozódás fejlesztése
- Cél: irányok, szintek, előtte–mögötte–fölötte–alatta viszonyok megértése
- Módszer: A pedagógus vagy szülő szóban ad utasításokat pl. ""Tedd a piros nyuszit a szürke fölé, de a kék mellé.""
- Kérdések: „Melyik nyuszi van legalul?”, „Hány szintből áll a torony?”

3. Logikai gondolkodás és problémamegoldás
- Cél: sorrendiség, következtetés, hibakeresés
- Módszer: Engedd, hogy a gyermek maga jöjjön rá, miért nem áll meg a torony – ne javítsd ki azonnal. Beszélgess vele a megoldási lehetőségekről.
- Variáció: Adott számú elemből (pl. 5) építsen minél magasabb stabil tornyot.

4. Szín- és formafelismerés
- Cél: színek, formaelemek megkülönböztetése, csoportosítása
- Módszer: Kérd meg, hogy válogassa szét a nyuszikat színek szerint. Később alkossanak saját színmintát, amit egy másik gyereknek kell leutánoznia.

5. Szociális és érzelmi fejlesztés
- Cél: együttműködés, szabálykövetés, önfegyelem
- Módszer: Dolgozzanak párosával vagy kiscsoportban – egyik gyermek olvassa a kártyát, a másik épít, majd szerepet cserélnek.
- Beszélgetés: Ha elborul a torony, beszélgessetek arról, hogyan érezte magát – ez segít az érzelemkezelés fejlesztésében.

Tipp pedagógusoknak/szülőknek:
- Érdemes nehézségi szint szerint rendszerezni a kártyákat (pl. 1–2 szintes egyszerűtől az 5–6 szintes összetettig).
- Használható differenciált fejlesztésre is: különböző szintű gyermekeknek más-más mintát lehet adni.
- Az egész játék csendes tevékenységként is jól beilleszthető a napirendbe, például befejezett munka után ""jutalomként"", vagy nyugtatóként pihenő előtt."
ANYAG
fa, papír

Részletek

1 - 100
Egyensúlyozó és logikai építőjáték
Tartalma:
- 16 darab színes nyuszi építőelem (piros, sárga, szürke, világoskék)
- 20 darab kétoldalas kihíváskártya (különböző nehézségi szinteken)
- Játékszabály
A játék célja: A gyerekek kirakják a kihíváskártyákon látható mintát a színes nyuszi elemekből úgy, hogy azok stabilan megálljanak! Egyszerűnek tűnik? A súlypont és az egyensúly próbára teszi a logikai gondolkodást és a kézügyességet.
24 hónapos korú gyermekek használatára CE minősítéssel ellátva!
fa, papír,
Játékmenet
1. Válassz egy kihíváskártyát.
2. Keresd meg a kártyán látható színű és elrendezésű nyuszikat.
3. Építsd meg a mintát! Ha többen játszotok, versenyezhettek is, ki tudja gyorsabban vagy stabilabban felépíteni.
4. Haladjatok egyre nehezebb minták felé!
Image

Minőségi termékek a gyermekek fejlődéséért és szórakozásáért

Kapcsolat

fas fa-phone-alt
fas fa-mobile-alt
fas fa-envelope
fas fa-map-pin

Kövessen minket