Open menu
  • Bútorok
  • Készség-, képesség-, személyiségfejlesztők
  • Érzékelés- és észlelésfejlesztés
  • Játékeszközök
  • Rajz- és Kreatív eszközök
  • Mozgásfejlesztés
  • Udvari eszközök
  • Textíliák, étkezés és étkeztetés
  • További eszközök
  • SNI
  • Fejlesztési területek
  • Tevékenységi formák
12.jpeg
Még nem járt az új oldalunkon?

Segítségért kattintson a gombra!

be22370n
be22370nbe22370_20200706142048nbe22370_20200706142114nbe22370_20200706142126nbe22370_20200706142141nbe22370_20200706142201n
Szabályjáték - Aranyalma
BE 22370

Termék leírás

Az Aranyalma társasjáték remek kikapcsolódást nyújt a gyerekeknek már 3 éves kortól.
A gyermekek a társasjátékkal a következő készségeiket fejleszthetik: szabályok betartása, szociális készségek, színfelismerés.
Ez a Beleduc játék is kiváló minőségű fából készült.
Egyszerű játékszabályával, kedves színeivel, szórakoztató játékmenetével, hamar megszeretik a gyerekek.
Kinek sikerül először elérnie az aranyalmát?
Bruttó ár: 25 400 Ft
Ingyenes átvétel üzletünkben, 8-10 napon belül. Házhoz szállítás 2-3 héten belül. Túlméretes! Szállítási költségről kérje ajánlatunkat.
Többféle fizetési lehetőség
- Átutalás
- Utánvét (+ 650 Ft)
- Bemutatótermünkben, személyes átvételkor készpénz vagy bankkártya
Az Aranyalma társasjáték remek kikapcsolódást nyújt a gyerekeknek már 3 éves kortól.
A gyermekek a társasjátékkal a következő készségeiket fejleszthetik: szabályok betartása, szociális készségek, színfelismerés.
Ez a Beleduc játék is kiváló minőségű fából készült.
Egyszerű játékszabályával, kedves színeivel, szórakoztató játékmenetével, hamar megszeretik a gyerekek.
Kinek sikerül először elérnie az aranyalmát?
ANYAG
fa

Részletek

Ingyenes átvétel üzletünkben, 8-10 napon belül. Házhoz szállítás 2-3 héten belül. Túlméretes! Szállítási költségről kérje ajánlatunkat.
1 - 100
Tartalma:
- 4 db ló
- 4 db lovas
- 1 db aranyalma
- 1 db színdobókocka
A játéktábla mérete: 37x37 cm
fa
A játék előkészülete:
A játék kezdete előtt helyezzük a lovakat a bekerített karámba!
A lovasokat tegyük a színüknek megfelelő házikókba, az arany almát pedig a tábla bal felső sarkában lévő aranyhegyre.
A játék menete:
A játékot a legfiatalabb játékos kezdi. Dob a dobókockával és a dobott színnek megfelelően lép arra a mezőre, amely a dobott színben hozzá a legközelebb esik.
Ez után a következő játékos jön.
Ahhoz, hogy valaki az ösvényről be tudjon lépni a karámba, zöldet kell dobnia. Például ha a lovas piros mezőn áll és zöldet dob, akkor egyenesen bemehet a lovához.
Ha az utolsó mezőn áll a karám előtt, akkor három próbálkozási lehetősége van zöldet dobni.
A karámba érve a lovas felül a megfelelő színű lóra, majd elindul az arany almához vezető ösvényen.
Mikor ezen az úton virágra vagy kék mezőre lép, akkor meg kell etetnie, illetve itatnia a lovát és ezért kimarad egy körből.
Ha valaki olyan mezőre ér, ahol már áll egy másik lovas, akkor vissza kell mennie a karámba és elölről kezdeni a hegymászást.
A játék vége:
A játékot az nyeri, aki először ér fel a hegyre az arany almához.
Image

Minőségi termékek a gyermekek fejlődéséért és szórakozásáért

Kapcsolat

fas fa-phone-alt
fas fa-mobile-alt
fas fa-envelope
fas fa-map-pin

Kövessen minket